אין כמו סוף השנה כדי לעשות סלפי סיכום סטטיסטי קצר על הבלוג.
סיכום מה הבלוג הספיק לעשות ב 8 שבועות ב 2016
תוכן
הבלוג הושק בתחילת נובמבר 2016.
מאז השקתו חלפו כ 8.2 שבועות והתפרסמו בו 15 פוסטים (כ- 2 פוסטים בשבוע) בנושאים מגוונים ובעיקר בנושאים- גיוס הון (2) הקמת סטארטאפ (5) יזמים (7) כללי (1) פרודוקטיביות (5) פרודקט (1)
למרות שיש לי עוד פוסטים רבים שאני מעוניין לכתוב עליהם אני מעדיף להתמקד באיכות מאשר כמות ושוקל לשם כך לרדת לקצב של פוסט בשבוע.
מבקרים ונרשמים
- ב 8 השבועות שחלפו ביקרו בבלוג כ 4,000 מבקרים, 36% מהם מבקרים חוזרים.
- 51% מהמבקרים קראו את האתר ממכשיר המובייל שלהם (לעומת 47% מדסקטופ)
- הושארו 13 תגובות.
- נרשמו 80 מנויים לקבלת הפוסטים במייל ואחוזי פתיחת המייל הם 51% – זה ההזדמנות שלי לעודד אתכם להרשם על מנת לא לפספס אף פוסט:
מקורות התנועה
להלן טבלת מקורות התנועה של המבקרים
מקור התנועה | מספר מבקרים | אחוזים | |
1 | (direct) / (none) | 1,699 | 27.92% |
2 | m.facebook.com / referral | 1,652 | 27.14% |
3 | facebook.com / referral | 1,463 | 24.04% |
4 | geektime.co.il / referral | 669 | 10.99% |
5 | google / organic | 182 | 2.99% |
6 | l.facebook.com / referral | 117 | 1.92% |
ניתוח
- יש מקור תנועה גדול שמגיע מ Direct ואני לא יודע עדיין למה לייחס אותו.
- פייסבוק מוביל בראש הבאת התנועה ואחראי כמעט ל 50% מהתנועה לאתר. כאשר מחצית מהתנועה הזו מגיעה מפייסבוק מובייל
- Geektime – שיתוף התוכן עם Geektime אחראי על כ 11% מהתנועה לאתר כאשר מרבית התנועה הגיעה כתוצאה מהפוסט טיפים וטריקים ל Gmail.
- Google – האתר עוד צעיר ועם מעט לינקים, כמו כן רק השבוע רשמתי אותו ל Google search console ולכן כרגע התנועה ממנוע החיפוש מעטה.
פוסטים פופולרים
16 הפוסטים והדפים הנצפים ביותר לפי סדר פופולריות:
סיכום, יעדים ומה הלאה
סך הכול אני מרוצה מהפתיחה החזקה ומופתע מהתגובות החיוביות.
כתיבת הבלוג מאתגרת אותי מקצועית ומחייבת אותי לנסח ולסכם את הידע שלי בצורה מסודרת וטובה. הבלוג והתוכן שבו כבר עזרו לי ליצור קשרים ופרוייקטים מעניינים עם יזמים מסצנת הסטארטאפים. אני תמיד שמח להכיר ולפגוש יזמים וזו סיבה מרכזית לכתיבת הבלוג הזה לשתף ידע ולעזור ליזמים וסטארטאפים אז אל תהססו להגיד היי – m.me/tzvika.avnery
הפניה של עורכי Geektime כמעט בראשית הבלוג, לטובת שיתוף תוכן הפתיעה אותי ואישרה לי כי התוכן בבלוג מקצועי ואיכותי ובעל עניין לציבור.
בשנה הבאה אני מתכוון לכתוב גם קצת יותר בנושאי שיווק ומוצר, לשדרג את הנראות של הבלוג ואולי אפילו לפתוח לו דף פייסבוק שיפרסם את הפוסטים שלו (מה אתם אומרים? יש עניין בקהל?)
תיבת הצעות – מי אתם? ומה תרצו?
אשמח להכיר אתכם ספרו לי קצת מי אתם הקוראים? מה מעניין אתכם? פידבקים? והצעות לייעול? זו ההזדמנות שלי להכיר אתכם וההזדמנות לקבל ממכם הצעות ייעול ורעיונות לנושאים שהייתם רוצים שאכתוב עליהם יותר. אשמח לשמוע מכם בתגובות למטה.